Autor: Data recovery review
Aktualizácia: 2011-05-17

Kategória programu:

Systémové utility > Zálohovanie

Operačný systém:

Win2000, Win7 x32, Win7 x64, WinServer, WinVista, WinVista x64, WinXP

Krátky popis k programu Data Recovery Reviews:

Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér Data Recovery Reviews vo verzií 4.0.1.6 od autora Data recovery review. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu Data Recovery Reviews je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér Data Recovery Reviews ..

Popis od autora programu - Data recovery review v anglickom jazyku:

Shareware file retrieval program salvages missing directories and sub directories from pen drive, thumb drive, memory stick etc. Data recovery reviews missing photographs, snapshot, graphics, wallpaper from multimedia card, secure digital card, MU-flash, compact flash, smart media etc. Professional data restoration utility uses advance and standard searching algorithms to regain deleted information from mass storage media without any change in original structure. Data recovery reviews misplaced audio video clippings, mp3, mp4 tracks, albums, games from various memory card supportive devices. Cost effective file salvage program recoups office documents, clippings, songs, animated movies from various hard disk standard like SATA, SCSI, IDE, EDIE etc in few mouse clicks. Data recovery reviews deleted all precious files and folders from various capacities thumb drives including 128MB, 256MB, 2GB, 4GB and of higher size. Affordable file recovery utility display tree like hierarchy structure of recoverable data before actual restoration and provides facility to save salvaged folders at desire location on your PC. Data recovery reviews folders corrupted or lost due to hardware/software malfunctioning, virus attack, power failure, unexpected system turn off, improper use of device etc. File recovery utility is a comprehensive solution to recover all missing music albums, still images, video games from your personal computer.
Software features:
* File salvage tool is cost effective solution in contrast of other data recovery program available in market.
* Reliable data regain utility is used to restore deleted files and folder from logically crashed memory sticks, zip drive etc.
* Data recovery reviews damaged files under all latest versions of Windows OS including 2000, 7 x32, Server, Vista, Vista x64, XP etc.
* Easy to use data recovery application rescues lost mp3, mp4 songs, pictures from mobile phone, camcorder etc.

Orientačný Slovenský preklad popisu programu:

Shareware načítanie súborov program zachráni chýbajúce adresáre a čiastkové adresára z pen drive, flash disk, memory stick atď obnovu dát hostí chýbajúce fotografie, snímka, grafiku, tapety z multimediálnej karty, Secure Digital Card MU-blesk, Compact Flash, Smart Media atď . profesionálny obnova dát nástroj používa vopred a štandardných vyhľadávacích algoritmov získať späť odstránené informácie z hromadných pamäťových médií bez akejkoľvek zmeny v pôvodnej štruktúre. Obnova dát hostí nemiestnu audio video výstrižky, mp3, mp4 skladby, albumu, hry z rôznych pamäťových zariadení podporujúce karty. Nákladovo efektívny súbor zachrániť program recoups kancelárskych dokumentov, výstrižky, piesne, animované filmy z rôznych pevného disku normu, ako je SATA, SCSI, IDE, atď Edie v niekoľkých málo kliknutí myšou. Obnova dát hostí odstránené všetky vzácne súbory a priečinky z rôznych diskov, vrátane kapacít palec 128MB, 256MB, 2 GB, 4 GB a vyššie veľkosti. Cenovo dostupný súbor Recovery Utility zobrazenie stromovej štruktúry, ako je hierarchia obnoviteľná dáta pred vlastného reštaurovanie a poskytuje priestory pre uloženie zachránených zložky na želanie umiestnenie v počítači. Obnova dát recenziu zložky poškodených alebo stratených v dôsledku hardware / software poruchy, útoku vírusu, výpadku napájania, neočakávané systém vypnúť, nesprávneho používania prístroja apod Súbor Recovery Utility je komplexné riešenie pre pokrytie všetkých chýbajúcich hudobných albumov, fotografií, video hry z vášho osobného počítača. Softvérové ​​funkcie: * Súbor záchranu nástroj je cenovo výhodné riešenie, na rozdiel od iných obnovenia dát program k dispozícii na trhu. * Spoľahlivé údaje získať nástroj sa používa na obnovenie zmazaných súborov a priečinkov z logicky havaroval pamäťovej karty, zips disk, atď * Obnova dát hostí poškodených súborov v rámci všetkých najnovších verzií operačného systému Windows 2000 vrátane, 7 x32, Server, Vista, Vista x64, XP atď * Jednoduché použitie pre obnovu dát aplikácie zachraňuje stratené mp3, mp4 piesní, fotografie z mobilného telefónu, videokamery atď

Sťahujte tu: Data Recovery Reviews 4.0.1.6

Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.

Podobné programy v tejto kategórií