eHour 0.8.4
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Riadenie projektov
Operačný systém:
Windows2000, WinXP, Windows2003, Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Business, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Home Basic x64, Windows Vista Home Premium x64, Windows Vista Business x64, Windows Vista Enterprise x64, Windows Vista Ultimate x64, Unix, Linux, Linux Console, Mac OS X, Mac OS X 10.1, Mac OS X 10.2, Mac OS X 10.3, Mac OS X 10.4, Mac OS X 10.5, Java
Krátky popis k programu eHour:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér eHour vo verzií 0.8.4 od autora TE-CON. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu eHour je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér eHour ..
Popis od autora programu - TE-CON v anglickom jazyku:
eHour is an open source webbased time tracking tool for companies and organizations who need accurate information on how much time is spend on projects by their people.
eHour makes the amount of time your people spend on projects visible and available as simple and user friendly as possible.
The primary objective is to keep time tracking as simple and user friendly as possible while still being very effective at measuring and reporting the amount of time your team spends on a project.
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
eHour je nástroj open source webbased času sledovania pre spoločnosti a organizácie, ktorí potrebujú presné informácie o koľko času stráviť na projekty podľa ich ľudia.
eHour dáva množstvo vaši ľudia trávia čas na projekty viditeľné a dostupné ako jednoduchý a používateľ priateľské ako možné.
Primárnym cieľom je udržať asu ako jednoduchý a používateľ priateľské možnej pričom stále veľmi účinný pri oceňovaní a vykazovaní množstvo času trávi svoj tím na projekte.
Sťahujte tu: eHour 0.8.4
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
Dispatch Nurses to Hospitals with Excel 1.45Novinka
Assign up to 100 Nurses to 3 Shifts at up to10 Hospitals for 2 Weeks with Excel
Orientačný preklad: Priradiť až 100 sestier na 3 smeny až do 10 Nemocnica na 2 týždne s Excelom
DOVICO Timesheet 9.1Novinka
Improve profitablity with this Easy-to-Use TimeSheet Software
Orientačný preklad: Zlepšiť profitablity s týmto Easy-to-Use Software časového rozvrhu
TimeTrack 0.4.1Novinka
Automatically keep track of your computer activties and usage time.
Orientačný preklad: Automaticky sleduje váše aktivity na počítači a vaše využitie času.
FlowBreeze Standard Flowchart Software 2.4.25Novinka
FlowBreeze flowchart generator for Excel. Makes flowcharts as you type.
Orientačný preklad: FlowBreeze diagram generátor pre Excel. Robí vývojových diagramov, ako píšete.
Work Time Tracker 5.1Novinka
Business time tracking software. Collects, analyzes and reports employees' time.
Orientačný preklad: Obchodné sledovanie času softvér. Zhromažďuje, analyzuje a čas správy zamestnancov '.
Work Order 2.2Novinka
Create, issue, and keep track of great looking Work Orders.
Orientačný preklad: Vytvoriť, vydať a sledovať skvelo vyzerajúci pracovných príkazov.
eTaskMaker Project Planning Software 1.0Novinka
eTaskMaker exports project schedules to many popular project management systems.
Orientačný preklad: eTaskMaker vývozu projektových plánov pre mnoho operačných systémov, riadenia projektov.
10 Hour Schedules for 6 Days a Week 2Novinka
Templates for 10 hour shifts covering 1, 2 & 3 shifts a day for 6 days a week.
Orientačný preklad: Šablóny pre 10 hodinových smenách vzťahujúca 1, 2 a 3 smeny denne počas 6 dní v týždni.
Employee Task Scheduling for One Year 1.46Novinka
Assign Daily tasks to 20 Employees for one year with Excel.
Orientačný preklad: Priradenie Denné úlohy do 20 zamestnancov po dobu jedného roka s programom Excel.