Work Order 2.2
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Riadenie projektov
Operačný systém:
Win2000, Win7 x32, Win7 x64, Win98, WinOther, WinServer, WinVista, WinVista x64, WinXP, Other
Krátky popis k programu Work Order:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér Work Order vo verzií 2.2 od autora WaverlyStreet. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu Work Order je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér Work Order ..
Popis od autora programu - WaverlyStreet v anglickom jazyku:
If your company issues work orders to outside contractors, our program can save you time and money! Create, issue, and keep track of great looking Work Orders. Flexible, easy to operate, single or multi-user.
Does not force you to conform to any pre-determined format. You simply type in the instructions you wish to issue, in whatever manner works for you. Based on commercial real estate applications, but flexible enough to be used in virtually any industry.
Do virtually all your work on a single computer screen form - no switching back and forth between different windows. If you've been wanting to get away from using pre-printed forms or individual letter-type orders, but haven't been able to find any reasonably priced software, this is the answer.
Allows you to build a database of standard instructions - stock text that you regularly include in orders. Simply double-click any item and it is instantly added to your document. Build the complete order instructions by any combination of typed-in and standard instruction, then spell-check it all before saving.
Stores all your vendor and jobsite addresses (including warranty notes) for re-use. You only need to type them in one time - from then on out you simply select from a drop-down list. It also automatically stores misc. info such as issuer names, job numbers, account numbers and more in easy to use drop-down lists.
Saved orders can always be recalled later on for re-printing, general reference, or to be copied and used as the basis for similar new orders. The Saved Order list can be sorted by number, issuer, job number, account, category, vendor, jobsite, date required, or amount with one mouse click; no more rooting through file cabinets to find things!
Customize the appearance or orders by changing the font, an/or adding your own company logo graphic. Sends your documents as great-looking .html formatted email. Your vendors see exactly what you see within the program - no attachments!
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Ak Vaša spoločnosť vydáva pracovné príkazy externými dodávateľmi, môže náš program ušetriť čas aj peniaze! Vytvoriť, vydať a sledovať skvelo vyzerajúci pracovných príkazov. Flexibilné, ľahko ovládateľný, jednoduché alebo multi-user. Nenúti vás zodpovedať nejaké pre-určuje formát. Stačí napísať do návodu si prajete, aby vo akýmkoľvek spôsobom pracuje pre vás. Na základe komerčných nehnuteľností aplikácií, ale dostatočne flexibilné pre použitie v prakticky každom priemysle. Do prakticky všetky vaše práce na jednom tlačive obrazovke počítača - žiadne prepínanie tam a späť medzi rôznymi oknami. Ak ste sa chcel dostať preč z používania pre-tlačenej formulára alebo individuálny list-typ zákaziek, ale neboli schopní nájsť rozumnú cenu softvér, to je odpoveď. Umožňuje vytvoriť databázu štandardné pokyny - akcie text, ktorý ste pravidelne zahrnúť do objednávky. Jednoducho double-kliknite na ľubovoľnú položku a je okamžite pridaný do vášho dokumentu. Katalóg obsahuje kompletné poradie inštrukcií akúkoľvek kombináciu písaného-in a štandardné výučby, potom kúzlo-kontrolovať to všetko pred uložením. Ukladá všetky svoje dodávateľov a práce na stavenisku adresy (vrátane záruky poznámky) pre re-použitie. Jediné, čo potrebujete k typu je v jednom čase - od tej doby sa môžete jednoducho vybrať z drop-down zoznamu. To tiež automaticky ukladá misc. Informácie, ako emitenta mená, počet pracovných miest, čísla účtov a viac ľahko použiteľný drop-sa ustanovujú zoznamy. Uložené objednávky môže byť vždy spomínal neskôr na dobu re-tlač, všeobecný odkaz, alebo majú byť kopírované a použité ako základ pre podobné nové objednávky. Uložené Objednávka Zoznam je možné triediť podľa čísla, emitent, práca číslo, účet, kategória, dodávateľ, stavenisku, dátum požaduje, alebo čiastka sa jedným kliknutím myši, žiadne ďalšie zakoreňovania až kartotéky nájsť veci! Prispôsobenie vzhľadu či objednávky zmenou písma, alebo pridať svoje vlastné logo spoločnosti grafiku. Posiela svoje dokumenty ako veľký-vyzerať. Formátu HTML e-mail. Vašimi dodávateľmi vidieť presne to, čo vidíte v rámci programu - bez príloh!
Sťahujte tu: Work Order 2.2
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
AMW CountDown 1.1.2Novinka
Are you facing a daunting task? Do not waste a single minute?CountDown!
Orientačný preklad: Nechcete plytvať jedinú minútu? Skúste toto odpočítavanie!
Project Future 2.03Novinka
Optimize your project risks and opportunities and make your project a success!
Orientačný preklad: Optimalizujte svoj projekt riziká a príležitosti a aby váš projekt úspech!
Doctors Calls for a Year with Excel 4.16Novinka
Excel spreadsheet for assigning up to 5 daily calls to 25 doctors for one year.
Orientačný preklad: Excelovať tabuľky pre priradenie až 5 denné hovory až 25 lekárov po dobu jedného roka.
MPMM Ultimate 5.2Novinka
Project Management Templates for the entire Project Management Life Cycle
Orientačný preklad: Projektový management Šablóny pre celý projektový manažment životného cyklu
freebudget 4.1.1Novinka
Professional word/character/line counting + budgeting for translators
Orientačný preklad: Profesionálne slovo alebo znak/riadok počítanie + rozpočtu pre prekladateľov
cpTracker Professional 2.2.6Novinka
Contact, Project, Task, Sales Management, CRM System with Bulk Emailing
Orientačný preklad: Kontakt, projekt, úloha, riadenie predaja, CRM systém s hromadnou emailing
ProLibra 2.0Novinka
Keep teams in control of their documents, without the need for complex databases
Orientačný preklad: Vďaka programu ProLibra môžete si organizovať svoje dokumenty a doklady.
Daily Shifts and Tasks for 25 Employees 3.98Novinka
Create daily shift and task schedules for one week with Excel spreadsheet.
Orientačný preklad: Vytvoriť denné smeny a úloha plány po dobu jedného týždňa s tabuľkovým procesorom Excel.
Online Time 2.1Novinka
Time and expense tracking for consultants and custom manufacturing.
Orientačný preklad: Sledovanie času a nákladov pre konzultantov a zákazkovú výrobu.