ManageEngine Desktop Central 7.0
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Vzdialená plocha
Operačný systém:
Windows2000, WinXP, Windows2003, Windows Vista, Windows 2008, Windows 7
Krátky popis k programu ManageEngine Desktop Central:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér ManageEngine Desktop Central vo verzií 7.0 od autora ZOHO Corp.. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu ManageEngine Desktop Central je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér ManageEngine Desktop Central ..
Popis od autora programu - ZOHO Corp. v anglickom jazyku:
This Enterprise Desktop Management Software provides Software Deployment, Patch Management, Asset Management, Remote Desktop Sharing, Service Pack Deployment, Configurations, Active Directory Reports, User Logon Reports and Windows System Tools.
With its network-neutral architecture, the administrator can easily manage any windows networks like Active Directory, Workgroup & Novell eDirectory. It is meant for Enterprises and not for home users.
Key Features
Supports Windows 2000, XP,Vista, 2003 & 2008 OS
Manage Computers in LAN and across WAN from a central point
Deploy Software to computers at a scheduled time
Automated Vunerability Assessment and Patch Management
Software and Hardware Inventory with License Management
Take control of remote desktops in LAN and across WAN for instant troubleshooting
Predefined configurations to achieve most of the desktop management tasks
Targets for configuration can be defined using include/exclude criteria and with custom groups of users and computers
Collection helps to group configurations, which can be applied to same set of targets
Provides the status of the applied configurations
Over 90+ ready-made reports of the Active Directory infrastructure
User Logon Reports for an up-to-date user logon details and history
System Tools like Disk Defragmenter, Check Disk, and Disk Cleanup that can be scheduled to run on multiple desktops
Optimize WAN Bandwidth using Distribution Servers
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Táto Enterprise Desktop Management Software poskytuje softvér nasadenie, Patch Management, Asset Management, vzdialenej zdieľanie plochy, Service Pack nasadenie, konfigurácia, Active Directory správy, prihlásenie užívateľa správ a Windows Systémové nástroje. So svojou sieťou-neutrálne architektúry, môže správca ľahko spravovať všetky okná siete ako Active Directory, Workgroup a Novell eDirectory. Je určený pre podniky, a nie pre domácich užívateľov. Kľúčové vlastnosti Podporuje Windows 2000, XP, Vista, 2003 & 2008 OS Správa počítača v sieti LAN a cez WAN z centrálneho miesta nasadenia softvéru do počítačov v naplánovanom čase Automatizovaná Vunerability Posudzovanie a Patch Management inventarizácia softvéru a hardvéru s licenciou Management Take ovládanie na diaľku počítačov v sieti LAN a cez WAN pre okamžité riešenie problémov Preddefinované konfigurácie na dosiahnutie väčšiny cieľov desktop management úlohy pre konfiguráciu možno definovať pomocou zahŕňať alebo vylúčiť kritériá a s vlastnou skupiny užívateľov a počítačov zbierka pomáha skupine konfigurácií, ktoré možno aplikovať na rovnaké súbor cieľov Poskytuje stav aplikovaného konfiguráciou Za 90 + ready-made správy infraštruktúry Active Directory prihlásení užívateľa Správy pre up-to-data detaily prihlásenie užívateľa a história Systémové nástroje, ako je nástroj Defragmentácia disku, Kontrola disku a Čistenie disku, ktoré môže byť naplánované na viac počítačov Optimalizácia WAN šírky pásma pomocou distribučnej servery
Sťahujte tu: ManageEngine Desktop Central 7.0
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
Toronto IT Support V.011Novinka
NexusLink allows you to access Toronto IT support Services and much more !
Orientačný preklad: NexusLink vám umožní prístup k Toronto podporujú služby a oveľa viac!
ManageEngine SupportCenter Plus 7Novinka
Web-based Customer Service & Support Software with Account & Contact Management
Orientačný preklad: Web-based zákazník službu & podporu softvéru s správa účtu & kontaktov
Textmodules for Software Support 1.00Novinka
Answer your support e-mails faster with these canned texts for Outlook.
Orientačný preklad: Odpoveď na vašu podporu e-mailov rýchlejší s týmito textami v konzervách pre aplikáciu Outlook.
Web Help Desk Software for Windows 10.0.18.3Novinka
Web based help desk software for Windows. Robust customer service desk software.
Orientačný preklad: Webový help desk softvér pre Windows. Robustný zákaznícky servis desk softvér.
Ticker Tape 1.3.2Novinka
Enables Help Desks to quickly 'broadcast' status messages to multiple user sites
Orientačný preklad: Umožňuje pomôcť Desks rýchlo "vysielať" stavové správy do viacerých používateľov lokality
AccessAble Help Desk Pro Edition 2007Novinka
Now more easily access help desk data using the Windows app or web interface
Orientačný preklad: Teraz viac jednoduchý prístup k Pomocníka stole údajov pomocou Windows app alebo webového rozhrania
Skynet Monitor 1.1.0.1Novinka
Manage all computers in the Network Node , provide technical team assistance.
Orientačný preklad: Spravovať všetky počítače v sieti uzol, poskytujú tím technickej pomoci.
Polar Help Desk 5.0Novinka
Web based help desk that tracks incidents, integrates with e-mail and more.
Orientačný preklad: Webový help desk, ktorý sleduje udalosti, integruje s e-maily a ďalšie.
ShareRight 5.0Novinka
Network share,document and VNC mangement
Orientačný preklad: Zdieľanej sieťovej zložke, dokumentu a VNC mangement