Bezplatná databáza programov

Počet programov: 23,495 | Dnes pridaných: 0
  • Pop DVD Ripper

    Vysoko rýchlostný ripovací nástroj z DVD do formátov VCD, SVCD, DivX a AVI. »
    Licencia: Shareware

  • Similarity

    Hľadá a odstraňuje duplicitné hudobné súbory (MP3, WMA) podľa obsahu, značky i podobnosti zvuku. »
    Licencia: Freeware

  • Mach5 Mailer

    Dokáže posielať e-mailové správy zákazníkom z akejkoľvek databázy. »
    Licencia: Freeware

Vyberte si kategóriu

ManageEngine SupportCenter Plus 7

Autor: ZOHO Corp.
Licencia: Freeware
Veľkosť: 31 MB
Cena: 0 $
Počet stiahnutí: 1930
Dátum pridania: 2008-12-03
Aktualizácia: 2011-09-06

Kategória programu:

Kancelária a podnikanie > Vzdialená plocha

Operačný systém:

Windows2000, WinXP, Windows2003, Linux

Krátky popis k programu ManageEngine SupportCenter Plus:

Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér ManageEngine SupportCenter Plus vo verzií 7 od autora ZOHO Corp.. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu ManageEngine SupportCenter Plus je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér ManageEngine SupportCenter Plus ..

Popis od autora programu - ZOHO Corp. v anglickom jazyku:

ManageEngine SupportCenter Plus is a 100% web-based Customer Service and Support Software that offers Trouble Ticketing, Account & Contact Management, SLA Management and Knowledge base in one low-cost, easy-to-use package. It helps you track and resolve customer issues quickly, thereby delivering superior customer support and taking customer satisfaction to the next level.
Trouble Ticketing
Automatically convert the emails sent to Help Desk into trouble tickets or enable your end users to submit support requests (trouble tickets) from anywhere, anytime using just a browser.
Self-Service Portal
Reduce call volumes with a Web-based self service portal where customers can search the knowledge base, submit a request or check the status of their open requests.
Customer Case Tracking
A robust and easy-to-use help desk that helps organizations automate their customer support processes to deliver consistent, reliable and superior service to their customers.
Knowledge Base
Empower your Support Reps with easy access to answers with a web-based searchable knowledgebase and enable faster problem resolution.
SLA Management
Improve customer satisfaction with defining proper service level agreements, monitoring SLA compliance and escalating SLA violations.
Account & Contact Management
Track and manage all your customer accounts and their contact information, and thereby improve customer relationships.
Product Catalog
Empower your support reps with instant access to all customer product information as well as allow customers to track and manage details of the products they have purchased.
Customer Service Reports
Requests that are open, closed or overdue at any instant of time, the SLA violations that had happened, which customer or Organization is sending the most number of requests & who is attending to the requests can all be known from the readymade reports generated by SupportCenter Plus.

Orientačný Slovenský preklad popisu programu:

ManageEngine SupportCenter Plus je 100% web-based zákaznícky servis a podporu softvéru, ktorá ponúka problémy Ticketing úvahy & kontakt, SLA riadenia a riadenia vedomostnú základňu v jednom nízke náklady-, easy-to-use balík. To vám pomáha sledovať a riešiť problémy zákazníka rýchlo, čím dodávajúcej spokojnosť zákazníka vynikajúcej zákazníka podpory a s prihliadnutím na ďalšiu úroveň.


Problémy Ticketing Automaticky konvertovať emaily poslané na Help Desk do maléru lístky alebo umožniť koncovým používateľom predkladať podporu žiadosti (problémy letenky) kdekoľvek, kedykoľvek použitím len prehliadač.


Samoobslužné portál znížiť hovor zväzky s Web-based samoobslužných portál, kde zákazníkov môžete vyhľadávať v databáze knowledge base predložiť žiadosť alebo skontrolovať stav otvorenej žiadosti.


Zákazník prípade sledovania a robustný a ľahké-to-use help desk že pomáha organizáciám automatizovať ich zákazník podporu dodať konzistentný, spoľahlivý a vynikajúce služby svojim zákazníkom.


Databázy Knowledge Base Empower Váš obchodní zástupcovia podporu ľahký prístup k odpovede s web-based prehľadávateľný knowledgebase a umožňujú rýchlejšie problém rozlíšením.


Zlepšiť riadenie SLA spokojnosť zákazníkov s definovanie dohody o úrovni služieb riadne, monitorovanie SLA súladu a stupňujúca SLA porušovanie.


Správa účtu & kontaktov sledovať a spravovať všetky kontá zákazníka a kontaktné informácie a tým zlepšiť vzťahy so zákazníkmi.


Splnomocniť produktov katalóg Váš obchodní zástupcovia podporu s instant prístup na všetky informácie o zákazníkovi výrobku ako aj umožniť zákazníkom sledovať a spravovať podrobnosti o výrobkoch, ktoré boli zakúpené.


Požiadavky zákazníka služby správy, ktoré sú otvorené, zatvorené alebo splatnými v ľubovoľnom okamihu času, SLA porušenia, ktoré sa stalo, ktorú zákazníkov alebo organizácia je zaslanie najviac počet žiadostí & ktorí navštevujú na žiadosti, môže všetky známe z hotové správy vygenerované SupportCenter Plus.

Sťahujte tu: ManageEngine SupportCenter Plus 7

Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.


Podobné programy v tejto kategórií

MediaHeal for Hard Drives 1.0.0910Novinka

MediaHeal for Hard Drives retrieves files from corrupted hard disks.

Orientačný preklad: MediaHeal pre pevné disky sťahuje súbory z poškodených pevných diskov.

Licencia: Shareware | Veľkosť: 1.00 MB

Jitbit HelpDesk 5.4.4Novinka

Jitbit HelpDesk - web based help desk software (ASP.NET), ticket tracking system

Orientačný preklad: Jitbit HelpDesk - webové help desk softvér (ASP.NET), lístok sledovací systém

Licencia: Demo | Veľkosť: 0.53 MB

Ticker Tape 1.3.2Novinka

Enables Help Desks to quickly 'broadcast' status messages to multiple user sites

Orientačný preklad: Umožňuje pomôcť Desks rýchlo "vysielať" stavové správy do viacerých používateľov lokality

Licencia: Demo | Veľkosť: 2.33 MB

Commit CRM 3.7Novinka

Commit - CRM, Service and Billing for Small Computer Services Businesses

Orientačný preklad: Dopustiť - CRM, servis a fakturácia pre malé firmy Služby výpočtovej techniky

Licencia: Commercial | Veľkosť: 17.87 MB

Web Help Desk Software for Windows 10.0.18.3Novinka

Web based help desk software for Windows. Robust customer service desk software.

Orientačný preklad: Webový help desk softvér pre Windows. Robustný zákaznícky servis desk softvér.

Licencia: Shareware | Veľkosť: 172 MB

MuRD 2.0.1.25Novinka

Tabbed Remote Desktops and Connection Manager for Microsoft's Remote Desktop

Orientačný preklad: V záložkách Vzdialenej plochy a Connection Manager pre Microsoft Remote Desktop

Licencia: Shareware | Veľkosť: 0.67 MB

MediaHeal for CD and DVD 1.0.0937Novinka

MediaHeal for CD and DVD retrieves files from corrupted cd/dvd disks.

Orientačný preklad: MediaHeal pre CD a DVD sťahuje súbory z poškodených CD / DVD disky.

Licencia: Shareware | Veľkosť: 0.89 MB

Instant Knowledge Base 1.10Novinka

Create custom knowledge base articles, fully searchable. Export articles as html

Orientačný preklad: Vytvorte si vlastné články znalostnej bázy, plne prehľadávateľné. Vývozné artikle ako html

Licencia: Shareware | Veľkosť: 60.97 MB

VerifyMyPC 2.6Novinka

Reduce technical support times from 2 hours to 5 minutes.

Orientačný preklad: Redukuje potrebu technickej podpory časy od 2 hodín do 5 minút.

Licencia: Shareware | Veľkosť: 3.53 MB

Najsťahovanejšie programy